štvrtok 14. septembra 2017

Púzdro na okuliare/Brillen Etuei

Témou taškového sew-alongu v auguste bolo púzdro, taštička...... Ja som si vybrala púzdro na okuliare, z vianočnej Maríny a teraz veru  neviem či to boli Vianoce 2016 alebo 2015. Je to také pohodové, rýchle šitíčko, zátačky sú pre mňa trošku  achilovou pätou ale myslím, že sa mi celkom zadarili.


Augustthema von Taschen sew-along von greenfietsen war Mäpchen und Etuei..... Ich habe mich fuer Brillenetuei entschieden, das wir im Weihnachsclub von Marina genäht haben. Es ist so ein entspantes nähen, nur die Rundungen sind  die Achilensähne bei mir, aber ich glaube die sind mir ganz passabel gelungen.






Prajem Vám krásny deň

Ich wuensche einen schoenen Tag..............

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre