utorok 23. mája 2017

TAŠKOVÝ SEW-ALONG MÁJ 2017/TASCHEN SEW-ALONG MAI 2017

Áno, čítate správne, ja som sa z marca prehupla rovno do mája. Taška, kde ústrednú rolu má hrať gombík mi akosi nevyšla, čo nevyšla, ja som ju ani nezačala šiť, ale dobehnem v priebehu roku. Májovou témou taškového sew-alongu na blogu http://greenfietsen.blogspot.de/ je zmenšenie tašky.

Ja, Ihr liest schon richtig, ich bin gleich von März in Mai gesprungen. Tasche mit dem Knopf, ist irgendwie nicht so wie ich wollte ausgegangen, na ja, ich will ja nicht luegen, ich habe eigentlich nicht angefangen zu nähen, aber die Tasche mit dem Knopf  werde ich noch nachhollen. Das Thema im Mai ist : ich habe die Tasche geschrumpft.

Ja som nezmenšovala tašku ale kozmetickú taštičku. Návod mám od Milky Kafkovej, pre mňa královnej tašiek. Kozmetickú tašku som raz zmenšila na výšku a druhý krát na výšku, šírku aj dĺžku. Tak pevne verím, že májovú úlohu som si so cťou splnila a môžem sa venovať inému.

Eigentlich habe ich keine Tasche geschrumpft, aber eine Kosmetiktasche. Die Anleitung ist von Milka Kafkova, fuer mich die Koenigin von Handmade Taschen. Der Schnitt habe ich einmal in der Hoehe geschrupft und einmal ist der Schnitt in allen Richtungen geschrumpft. Ich hoffe, dass ich die Mai Aufgabe mit Ehre  erfuehlt habe und jetzt kann ich mich anderen Dingen widmen.


Prajem Vám krásny deň

Ich wuensche einen schoenen Tag

Jana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Moje milé virtuálne priateľky a návštevníčky blogu, ďakujem za návštevu blogu a milé komentáre.
Vždy ste u mňa vítané a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu
Jana

Milé vituálne priateľky a návštevníčky , ďakujem za Vaše zastavenie sa na mojom blogu a za milé komentáre. Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu a Vaše komentáre